Kawasaki ER-6n 2012 Interview

Alles wird teurer, auch unsere Fachwerkstätten für Fahrzeuge!
Daher Hilf Dir selbst,!
Wir haben den Verein gegründet um anderen zu Helfen das eigene Fahrzeug in Schuß zu halten, dem Hobby Auto gemeinsam zu fröhnen und einfach auch Spass miteinander und am zangln an unseren Fahrzeugen zu haben.

Kawasaki hat die 2012er-Version seines Naked Bikes ER-6n umfassend überarbeitet. MOTORRAD-Testredakteur Thomas Schmieder sprach mit dem Kawasaki Pressesprecher über die neue ER-6n.

16 Gedanken zu „Kawasaki ER-6n 2012 Interview

  • 4. November 2011 um 11:53
    Permalink

    thanks, but zzr 1400 2012 ? when the video please ???

    Antwort
  • 4. November 2011 um 11:54
    Permalink

    It’s very easy to do subtitles.. or should I have written my comment in Croatian and let you figure out what the %&” am I saying?

    Antwort
  • 8. November 2011 um 23:52
    Permalink

    Eine kleine Soundprobe wäre schön gewesen!

    Antwort
  • 22. November 2011 um 21:44
    Permalink

    Would of been neet to have a 900 cc triple version of this bike. The 1000 versey has the 1000 4cyl which means we may geta 1000 cc version of this bike but we have the Z for that. I think a 900 cc triple version would keep the 2 seperate as well as keep it lighter and maybe attract a different crowd.

    Antwort
  • 15. Februar 2012 um 17:56
    Permalink

    man sind das zwei nasen..

    Antwort
  • 29. April 2012 um 13:25
    Permalink

    Der Kawasaki Typ redet über Sound und dann hört man nicht einmal ein Sound-Beispiel..schwach

    Antwort
  • 27. Mai 2012 um 0:39
    Permalink

    English is the universal language, so if you want to be seen by more people, translate this video.

    It is just a piece of advice….

    Antwort
  • 1. Juni 2012 um 21:21
    Permalink

    the language is fucking awesome 😛 like he’s swearing endlessly

    Antwort
  • 15. August 2012 um 23:38
    Permalink

    2:26 “Noch fahrerbarer” WHUT?

    Antwort
  • 24. Dezember 2012 um 17:05
    Permalink

    Needs to be at least 750cc to qualify as a man’s bike, but otherwise it’s good.

    Antwort
  • 12. Februar 2013 um 21:00
    Permalink

    Resorting to personal insults doesn’t really add anything to your argument – I hope you’re able to get professional help for your massive inferiority complex.

    Antwort
  • 15. Februar 2013 um 21:47
    Permalink

    I passed my bike test first time about 20 years ago and I have ridden bikes with more than 3 times the horsepower of this little bike. Now, I’ve become very bored by your immature insults, run along now and good luck finding help for your inferiority complex.

    Antwort
  • 22. Juni 2013 um 10:51
    Permalink

    yeah but you might only be saying that to compensate for some kind of shortcoming. let the bike speak for itself.

    Antwort
  • 22. Juni 2013 um 23:09
    Permalink

    I might, but actually I’m not. Just sharing my opinion, which I’m entitled to and you’re entitled to disagree with.

    Antwort

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.

Diese Website verwendet Akismet, um Spam zu reduzieren. Erfahre mehr darüber, wie deine Kommentardaten verarbeitet werden.